Jamboard a další - připrav si tabuli v pohodlí domova

21.02.2024

Únorové setkání mě vrátilo zpět do doby kovidu. Opět hledám on-line tabuli, která bude vyhovovat mně a mým žákům. Zvykla jsem si na Jamboard, ale jeho podpora bude na podzim končit. Je potřeba najít alternativu. Sama jsem si vyzkoušela několik desítek doporučení, oslovily mě však jen dvě tabule.

Na začátku setkání se účastníci seznámili s mým využitím Jamboardu a na chvíli se vrátili do žákovských let. Následně jsem představila první možnou alternativu - Explain Everything. Tabule se po celou dobu mého zkoušení tvářila jako skvělá náhrada za JB, ale když došlo na sdílení "žákům", zjistila jsem, že nejsem schopná najít jednoduchou a rychlou cestu. Přešli jsme tedy do Canvy do Prezentací. Tuto alternativu sdílela Jitka Rambousková na svém webu Co jsem vyzkoušela. Sdílení proběhlo bez komplikací, tak jak jsem si představovala. Určitě jsem našla drobnosti, které potřebuji vychytat, ale v tuto chvíli jsem spokojená a hlavně uklidněná, že mám náhradu za JB!

Ze setkání jsme odcházeli spokojeni všichni. Já jsem mohla konečně vyzkoušet sdílení nové tabule, někteří účastníci se seznámili s novým nástrojem pro výuku a někteří dostali alternativy pro svou dosavadní výuku. 

Našeho setkání se zúčastnila i Věra Hájková z Českého rozhlasu, kterou zajímal příběh našeho Digicentra a rovněž pohled účastníků. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky